Бізнес-ідея: друк на одязі
Бізнес-ідея: друк на одязі
І. Резюме
Бізнес на виробництві унікального одягу (футболки, толстовки, майки і так далі) в Україні зародився ще на початку 2000-х років. В Інтернеті він став дуже популярним приблизно з 2012-2013 року. Зараз можна знайти сотні невеликих груп, які пропонують клієнтам ці послуги. Процес виробництва дуже легкий і не вимагає великих коштів. Загалом, це ідеальний бізнес для підприємців-початківців.
ІІ. Аналіз ринку
Так, конкуренція на цьому ринку висока. Онлайн-магазини відсилають товар в будь-яку точку України, а "оффлайн-друкарні" вже є майже у кожному місті. Однак, незважаючи на це, при вмілому підході до справи та хорошому маркетингу будь-хто може зайняти своє місця «під сонцем».
ІІІ. Плюси та мінуси
Переваги:
Невеликий стартовий капітал;
Популярність та відносна дешевизна товару.
Недоліки:
Велика конкуренція.
IV. Матеріально-технічна база
Для того, щоб почати такий бізнес, перш за все, потрібно:
1. Принтер;
2. Термопрес;
3. Ріжучий плоттер;
4. Комп'ютер;
5. Змінні катриджі;
6. Графічні додатки.
7. Самий одяг для друку (футболки, байки, майки, кепки)
V. Технологія виробництва
Стадія 1: підготовка тканини
Розгладьте усі складки на обраній тканині та обробіть її спеціальним праймером. Після цього вам треба поставити одяг на підставку для принтера, де і буде проходити самий друк.
Стадія 2: друк білої підкладки
Перед початком друку самого зображення друкується біла підкладка.
Стадія 3: друк зображення
За допомогою кольорових чорнил на білу підкладку друкується потрібний малюнок.
Стадія 4: обробка одягу термопресом
Після того, як ви надрукували своє зображення, потрібно закріпити футболку під термопресом. Протримайте її так від 40 секунд до 2 хвилин при температурі в 160-170 градусів. Ці показники можуть варіюватися від якості тканини та товщини шару чорнил.
VI. Ринки збуту
1. Інтернет-магазин;
2. Власний оффлайн-магазин;
3. Оптові продажі;
4. Подарункові магазини;
VII. Дропшиппінг
По суті, якщо ви не маєте достатньо коштів для купівлі всієї техніки, то ви можете знайти інших виробників і домовитися працювати з ними за схемою дропшиппінгу, а потім, коли назбираєте коштів, купити все необхідне виключно для себе.
Також, якщо ви виробник, то можете знайти в Інтернеті людей, які б шукали клієнтів для вас за невелику винагороду.
VIII. Стартовий капітал, окупність та собівартість
Стартовий капітал для цього бізнесу (якщо ви виробник) складає близько 2000-3000$. Якщо ви працюєте як дропшиппер, то стартовий капітал може бути навіть нульовий. Єдині витрати, які можуть виникнути – рекламні. На неї піде не більше 1000-2000 гривень, щоб відразу отримати хороший потік клієнтів.
Окупність при якісному маркетингу триває менше 1 року.
Собівартість товару – не більше 50 – 60 гривень за футболку.
Ринкова ціна – від 120 до 300 гривень і навіть вище. Залежить вже від того, наскільки добре ви зможете продавати.
Leave a Comment