12 дієвих кроків для збільшення продажів!

12 дієвих кроків для збільшення продажів!


   Будь-який онлайн-підприємець перш за все прагне одного – отримати більше прибутку. Однак не всі знають, як же саме це зробити? Ми сьогодні розглянемо 12 порад, які допоможуть вам знайти нових клієнтів та збільшити прибуток.

1. Оптимізація сайту (SEO)

  SEO – це оптимізація вашого сайту задля зайняття кращої позиції в пошукових системах (Google, Яндекс і тд.). Ні для кого не секрет, що більшість клієнтів відкриває максимум кілька перших посилань в пошуку. Більшість навіть не думає переходити на другу сторінку, щоб шукати товар там. Саме тому вам потрібно покращити і наповнення сайту, і його внутрішню структуру, щоб піднятися якомога вище. Більшість підприємців замовляють SEO в спеціальних фірмах, але, якщо ви лише початківець з невеликим бюджетом, то можете і самі спробувати це зробити. На щастя, в Інтернеті є достатньо матеріалу на цю тему.

2. Пишіть без води

  Якщо ви власник інтернет-магазину, то ніколи не намагайтеся «лити воду» в описі товару. Клієнтам краще подавати дійсно важливу інформацію про продукт, а не писати півсторінки роздумів, наприклад, про естетичну округлість ваших навушників. Переходьте відразу до суті: виробник, колір, матеріали, форма навушників і так далі.

3. Правильно розмістіть кнопку "купити"

  Навіть така незначна деталь як місцезнаходження кнопки «Купити» може грати велику роль для успіху вашого бізнесу. Не рекомендуємо ставити її внизу сайту, бо більшість покупців туди навіть не прокручує його. Головне – кнопка повинна бути на видному місці, щоб її було легко знайти на сторінці. 

4. Реферальна система

  Реферальна система доволі популярний інструмент для збільшення клієнтської бази. Суть полягає в тому, що ви будете надавати знижки або бонуси для клієнтів, які приведуть нових покупців. Так, на перший погляд ви втратите частину прибутку на знижках, але насправді ви запустите сарафанне радіо, яке в майбутньому збільшить продажі і, відповідно, прибуток.

5. Способи оплати

  Зазвичай бізнесмени-початківці не переймаються «асортиментом» методів оплати. Вони просто дають реквізити банківською картки і все. Та для збільшення продажів варто надавати ширший вибір для своїх покупців, які часом не хочуть «світити» своїми розходами. Виберіть кілька популярних електронних гаманців (наприклад, WebMoney, PayPal чи Qiwi) та приймайте на них оплату за товар теж. Так, можливо, це не збільшить клієнтську базу, але точно зробить ваш сайт зручнішим, а клієнтів лояльнішим.

6. Безкоштовна доставка

  Усі без виключення люблять безкоштовну доставку. Краще збільште ціну на 20-30 гривень, але таки додайте горду табличку «Безкоштовна доставка по Україні». По суті, клієнт не помітить велику різницю в ціні, але це збільшить шанси на покупку товару саме у вас, а не в конкурентів.



7. Створіть блог

  Обов’язково ведіть блог та пишіть про нововведення у відповідній сфері. Наприклад, якщо ви продаєте телефони, то пишіть про новини цієї індустрії або робіть рейтинги нових смартфонів і так далі. Чим більше буде у вас пов’язаних з товаром текстів, тим більше буде відвідувачів, які з часом можуть зацікавитися вашим товаром.

8. Якісні розсилки

  Нагадуйте про себе клієнтам. Рекомендуємо вам час-від-часу робити e-mail розсилки з інформацією про новинками в магазині або знижками. Придумайте яскравий заголовок і коротко викладіть суть. Не використовуйте багато картинок чи іншого непотребу, що буде відволікати читача. Сконцентруйте його увагу на тексті!

9. Збільшуємо середній чек

  Щоб збільшити ваші прибутки, не забувайте про заохочення. Наприклад, пропонуйте своїм клієнтам купити не один, а два товари, щоб отримати третій у подарунок. Також дієвим способом є обмежений термін акції на товар, який спливає за кілька днів чи навіть годин.

10. Підніміть ціну

  Збільшення ціни на 5-10% зазвичай не дуже погіршує позиції на ринку. Тому, якщо ви пропонуєте якісний товар, який добре продається, то невелика зміна ціни лише піде вам на користь.

11. Відгуки

  У вас обов’язково повинне бути або місце для відгуків під кожним товаром, або навіть окрема сторінка для цього. Люди схильні довірять відгукам і вони радше куплять трохи дорожче на сайті, де багато позитивних відгуків, аніж дешевше,  але в неперевіреному магазині. Більше того, кількість відгуків навіть впливає на позицію вашого сайту в пошукових системах. Тому варто стимулювати ваших покупців писати про їх враження після покупки (наприклад, давайте за це невеликі бонуси, які можна буде використати під час наступної покупки).

12. Система знижок

  Щоб збільшити прибуток, намагайтеся виховати лояльних клієнтів, які будуть регулярно  приносити вам прибуток. Завжди «балуйте» своїх постійних покупців. Робіть для них знижки або навіть електронні дисконтні картки.  Акцентуйте увагу на тому, що ця акція індивідуальна, щоб підкреслити важливість клієнта для вас.


Якщо ви пропонуєте акцію для всіх, то завжди вказуйте причину знижки. Наприклад, розпродаж перед новою партією товару або сезонна знижка. Люди,які знають причину, не будуть перейматися, що куплять «кота в мішку» (бракований чи непопулярний товар). 

Немає коментарів

На платформі Blogger.