Реальний заробіток в Інтернеті: копірайтинг

Реальний заробіток в Інтернеті: копірайтинг



   Сьогодні ми розглянемо доволі поширений і ПРИБУТКОВИЙ спосіб заробітку – копірайтинг. Ви зможете дізнатися хто такі копірайтери, скільки вони зароблять, як стати копірайтером і де знайти клієнтів. 

І. Хто такі копірайтери?



   Отже, як би це не звучало дивно, але більшість зараз навіть не догадується про існування професії копірайтера. Що ж, якщо коротко, то копірайтер – це людина, яка пише тексти для блогів, інтернет-магазинів та інших веб-ресурсів. Ви, мабуть, запитаєтеся: «Для чого комусь платити за статті? Хіба не легше самому написати?» Так, якщо вам треба накинути 1-2 сторінки А4 тексту, то ви самі з цим справитеся, але суть в тому, що копірайтери зазвичай пишуть для інтернет-магазинів, а це сотні текстів на одну і ту ж саму тематику. Тому доволі логічно, що власники успішних підприємств, газет чи блогів обирають легший спосіб - заплатити комусь, аніж самому сидіти вечорами і писати.

ІІ. Для чого комусь взагалі купляти тексти?


   Будь-який власник магазину хоче збільшувати свій дохід. Щоб досягти цього результату, є лише два шляхи. Перший - купувати рекламу. Він доволі доволі очевидний, тому я не буду на ньому зупинятися. Другий – оптимізувати свій сайт. Для чого це робиться? Не секрет, що більшість клієнтів не хоче довго шукати товар і заходить лише максимум на перші три посилання, які їм видає Google чи Yandex. Саме тому інтернет-магазини витрачають тисячі гривень для оптимізації структури сайту і наповнення його текстами з певними ключовими словами. Якщо правильно налаштувати свою сторінку, то на банальний запит в Google «купити косметику Київ», пошукова система першим видасть саме ваш сайт.  Таким чином, прибуток власника зросте. Ось, в чому причина потреби у грамотних копірайтерах. Саме вони пишуть статті, які виведуть сайти в топ запитів.

ІІІ. Які навички потрібні?

  • Грамотність. Без цього, очевидно, ніяк.
  • Знання мов. Потрібно розуміти, що навіть «український Інтернет» зрусифікований і пріоритетне значення має знання російської мови. Дуже рідко трапляються вакансії, де вимагається українська мова. Великим плюсом є знання англійської або іншої іноземної мови. Фахівці-лінгвісти отримують в кілька разів більше за ординарних копірайтерів. 
  • Пунктуальність. Не варто пропускати дедлайни, адже зазвичай це закінчується штрафами або навіть припиненням співробітництва. Виконуйте всі завдання вчасно.
  • Вища освіта. Деякі фірми ще вимагають спеціальну освіту (журналістика, філологія), але це одиночні випадки. Насправді, писати може кожен.




IV. Скільки заробляють копірайтери?

   Є кілька способів знаходження клієнтів, про які ми поговоримо потім, але загалом, якщо повністю погрузитися в роботу, то цілком реально заробляти навіть 500 доларів в місяць. Якщо сприймати копірайтерство як підробіток після основної роботи, то з впевненістю можу сказати, що 100-200 доларів в місяць цілком реальна сума.

V. Як стати копірайтером?



Якщо Вас дійсно зацікавив такий спосіб заробітку, то є кілька шляхів знайти клієнтів:
  1. Сайти пошуку роботи (rabota.ua чи work.ua). Там десятки вакансій і все, що треба зробити – подати своє резюме.
  2. Фірми, які займаються оптимізацією сайтів. Часто трапляється, що вони шукають гідні кандидатури, але не займаються цим «активно» (не викладають вакансії на спеціальні сайти). Просто загугліть “продвижение сайтов” чи «seo оптимизация», виберіть сайт, зайдіть в розділ «Контакти» (він завжди присутній на будь-якому сайті) і подзвоніть їм чи напишіть на e-mail. Звичайно, можливість так знайти роботу менша, але є можливість співпрацювати напряму і отримувати вищий дохід, аніж натрапити на посередника.
  3. Біржі текстів. По суті, це великі ринки, де збираються копірайтери і продають вже готові статті або беруть замовлення у зацікавлених осіб. Недолік таких сайтів: велика конкуренція і «рівнева» система. Коли ви реєструєтеся, ви маєте лише 1 рівень і більшість замовник відмовляються купувати статті в таких копірайтерів. Тому Вам доведеться певний час писати дешеві замітки, щоб підвищити рівень. Однак результат того вартий, потім ціни стають набагато вищі. Також варто зазначити, що майже нема українських бірж.

Перелік бірж копірайтерів:
  • Advego – лідер в рунеті на ринку копірайтингу. Більше 70 мільйонів написаних робіт, великий асортимент завдань різної складності.
  • Text.ru – характерною рисою є низький поріг для виведення коштів (лише 100 російських рублів), які можна заробити за кілька годин. Доволі популярний сервіс, бо на сайті влаштований сервіс для перевірки унікальності написаного тексту.
  • eTXT.ru – дуже поширена серед новачків через лояльність замовників. Мінімальна сума для виведення коштів – 250 російських рублів. Комісія складає лише 1%. Вдало налаштована система пошуку замовлень.
  • Copylancer – перспективна біржа з великою кількістю замовників. Важливим аспектом є грамотне складання портфоліо, яке є орієнтиром для замовників.
  • Отзовик – один із найкращих варіантів для початківців. Суть полягає в тому, що Ви пишете відгуки і отримуєте заробіток за перегляди ваших рецензій. Часто проводять конкурси серед копірайтерів з різноманітними призами.
  • iWriter – англомовний ресурс. Ціни за статті коливаються від 1-2$ до 100$. Все залежить від вашого рівня. Чудова можливість підзаробити для знавців англійської.

1 коментар:

  1. Все правильно сказано, дякую. А взагалі, щоб стати хорошим копірайтером, я раджу дотримуватись цих рекомендацій https://www.bizmaster.xyz/2020/11/shist-hvorob-kopiraitera-yak-zrobyty-tekst-krashchym.html

    ВідповістиВидалити

На платформі Blogger.